Anne6161amine Merhabalar 4 haftalık gebeym fakat geceden beri adet gibiyim ilk başlarda pembe idi şimdi kahverengi pembe arası şuan işte olduğum için doktora gidemiyorum bebeğimi kaybettm çok üzgünüm başına gelen var mı
777gonul_ Anne6161amine bebeginizi kaybettiğinizi nerden anladınız şiddetli kanama oldumu neden gitmiyorsun doktora belki de bebek duruyor pembe akıntıyla kahvemsi akıntıyla bebek düşmez eğer düştüyse şiddetli kanama ve kan pıhtısı gelmeli
funnymummy Anne6161amine doktorda beta rakibi yaptırmışmıydınız düzenli artmışmıydı doktora gidip görünün belki kimyasal gebelikti
Lavantakokusu64 Anne6161amine böyle zamanlar da önceliğiniz bebeğiniz ve sağlığınız olsun. Bizler nasıl bi kanama olduğunu bilemeyiz. Belki yerleşme kanaması belkide başka bi bulguya rastlanacak, iş verenize durumu izah edip doktorunuza görünün saat 1 i beklemeyin
Anne6161amine 777gonul_ ağrım yok ama ped kullanıyorum isteym saat 1 de cikicam o zmn gtcm endiselendm
merve_bulut Canım dediğin gibi işten çıkar çıkmaz doktora git benim ilk kanama olduğunda bende senin gibi hissetmiştim bebeğim gitti diye doktora gittiğimde bebek gayet iyi içinde kalan kanı atmış vücudun demişti doktor
Anne6161amine merve_bulut moralim biraz düzeldi bnm haftam çok küçük o yuzdn dolayı kanama olunca endiselendm doktora gtcm ama zaman geçmiyo ki işten çıkıp gtsem
Zeze1792 Anne6161amine zamanı bekleme. İş yerine durumun acil olduğunu söyle ve direkt doktora git. İzin verirler onlar da insan
Anne6161amine 777gonul_ bta HCG 70 çıktı doktor Çarşamba tekrar aynı saatte bakicaz eğer 140 ve üzeri ise normal gebelik altı ise kimyasal gebelik dedi Çarşamba yi beklicekmisiz
sevaldqn1 Anne6161amine işiniz bebeginizden daha mı önemli allah aşkına geceden beri diyorsun nasıl rahat ediyorsun ben ağrım olduğunda bile korkuyorum hemen birsey olur diye sen nasıl bu kadar rahatsın! Hic beklemeden neden doktora gitmiyorsun belliki düşük riskin var ona göre önlem alınır ilac verilir. Gerçekten pes
Anne6161amine 777gonul_ şuan günüm az oldugu için doktor bilemeyiz dedi belki kimyasal gebelikte belki normal o yuzdn Çarşamba günü tekrar kannvercem 140 çıkarsa normal gebelik 140 dan az çıkarsa kimyasal gebelik o zaman onun kanaması normal olursa da yerleşme de olabilirmiş ekstra herhangi birşey vermedi sadece beklemeliyiz dedi