Aysegul57 iki doğumun da zorluğu var ama sonunda beneğimize kavuşacağımız için herşeye değer diyorum.
Ben açıkçası normal doğum istiyorum doğum sırası benekle temas daha uzun ve sonrasında toparlanmak da daha kolay ama tabi zorluğu yok mu var.
Eğer bu durumu aşmak istiyorsanız bilinç altınıza doğum korkusunu yerleştirmeyin, doğum hikayeleri dinlemeyin(herkesin çok farklı
Ve akışına bırakın