MelisBerdo Merhaba hem hamilelik sürecimde ki her adımdan hemde doğumdan aşırı mutluydum ama benim doğumunu Nazlı hanım yaptırdı sezeryan oldum eli büyülü gibi zaten uyuşukluğum geçtiği andan itibaren ayaktaydım. Bundan önce kist ameliyatımı da kendisi yapmıştı ondada aynı gün ayağa kalkmıştım sezeryan ve normal doğumda hastaneden çok doktor önemli oluyor. Bu konuda Nazlı hanım çok başarılı 🤍