pelsin72 Kızlar şu an 17 haftalık olduk kaç haftadır göğüslerimin alt kısmı çok kaşınıyor ama bu 5 gündür kaşımaktan kopartacam resmen neden oluyor bir çözümü var mı
Shibalba pelsin72 benimde çok kaşıniyodu, kasindiginda nemlendirici sürüyorum ve kaşımıyorum Kaşima, çatlak oluşur demislerdi
Agg0207 pelsin72 catliyirdn büyük ihtimalle canım genelde kaşıntı catliyacagin zaman oluyor hep krem sur vücuduna
AysunS pelsin72 Benim de aynı şekilde 12. Haftada başladı neredeyse 1 ay sürdü.. kortizonlu mantar kremi geçirdi. Mutlaka doktora gidin 3 ayrı krem ve hap kullandım sadece kortizonlu mantar kremi iyi geldi
merve_bulut Aynı şekilde benimde öyle alt kısımları aşırı kaşınıyordu neyse bi güzel kaşıdım akşamında baktımda çatlamaya başlamış onun kaşıntısıymış şimdi yağ kullanıyorum daha fazla çatlamasın diye inşallah fayda eder
dtugcelik pelsin72 ya ben de 20. Haftaya girdim bugün be göğüs uçlarım kaşınıyor etrafı değil ama öyle böyle değil