Kızlar beklenen adet tarihim cuma günüydü, cumartesi bir damla pembe kan geldi. Bugün Pazartesi ve hiç kanama yok aksine sıvı beyaz akıntı var. Dün ultra erken gebelik testi yaptım negatif çıktı.
Aynı zamanda korkunç bir gribe yakalandım ve ağrıyan iki dişim var. Antibiyotik kullanmadan önce kan testi vermeli miyim ? Gebe olsam idrarda çıkardı diye düşünüyorum ama. İçim de rahat değil. Göğüs ağrım acı şeklinde arttı bir yandan. Tam 36 saattir uyuyorum hastalıktan.