Hazal77 Yani herkesin farklı olabilir ama belki iyi gelir söyliyim iğneden deli gibi korkan biriyim . Oğlumu 38 hftalıkken doğurdum hiç anlamadım birden doğdu o dikişi falan hiç duymuyorsun bile .He bide sancı tabi ama çok tatlı canını yakmıyor gerçekten.Birde meryem ana otu iyi geliyor.Araştırabilirsin açıklaması çok etkileyici benim sancım vardı ot açmaya başladı doğdu ve otum tam olarak açmış bana doğurdun mu kız dediler otun tam açtı dediler 😊🙏🏻inşallah çok güzel bi doğumun olur rabbim hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla gelsin inşalalh💕🌸🙏🏻