Nerican Merhaba kızlar 41 haftalık olduk yatışım verilecek dua edin lütfen normal doğum olarak doğum yapayım sağlıklı şekilde 👶
DamlaDefneDeniz 40+3 benimde bu hafta içi kendiliğinden gelmezse cuma yatisim var Allah yardımcımiz olsun insallah. Bebeğinize sağ salim kavusun
Nerican Bsra_96 inşAllah sizinde gönlünüzden geçen olur sağ sağlim elimize alırız bebeklerimizi amin 🙏👶🍭