Merhaba anneler. Mutfak derzlerimiz çok kirlenmişti. Dedim boya alıp boyayım. Onu boyayınca da 12 saat ıslanmaması gerekiyor. Arefe günü boyayım dedim nasıl olsa bayramda evde değiliz diye. Boyarken ellerim hep boya oldu.. tamda arefe öyle pis görünmesin diye eşime tiner aldırdım.. bi an hamileliğim aklımdan çıkıverdi… ellerimi onunla yıkadım sildim.. hatta yıkadım çıksın diye.. çıktı çıkmasına boya ama bayramın birinci gününden beri vicdan azabı çekiyorum. Ya bebeğim etkilenmişse sonuçta deriden emilebilir.. ben böyle bir hata nasıl yaptım diye kendimi suçluyorum kaç gündür 😞 bir şey olmuşumdur yavruma 😔😔 nasıl bir etkisi olabilir lütfen yardım edin..