Azeri Merhaba kizlar ben 26-4 haftalik hamileyim cocuk duzenli Haraket etmiyor ara sira ediyor oda cok az bu normalmi?bu durumu yasayan varmi?cocum.kiz ve Belim ariyor Cok,Karnimin asaisi Ariyor Sa tarafda normalmi?yardim edin lutfen
Babysgt Bende bugün tam 25haftalık oldum. Düzenli hareket hissetmiyorum. Çikolata yemek sola yatmak sırt üstü yatmak hiçbir işe yaramıyor. Bazı bilgilendirme yazılarında gün içinde en az 15 defa hareket etmesi gerektiği söyleniyor. Doktorumla paylaştım. Bu hareketleri hissetmemek için derimizin yağ tabakasının bir tık fazla olması bile yeterli. Çok takılırsan eğer benim gibi panik atak hastası olursun.