38+3 haftalık hamileyim bu gün akşama doğru aşırı derecede mide bulantısı başladı kusamıyorum su bile içemiyorum buna eşlik eden ishal de var tuvaletten çıkmak istemiyorum doğum beltirisi olabilir mi sizce ne yapmam gerekiyor çok kötüyüm uyuyamıyorum bile