aysun01_ Kızlar merhaba 37 haftalık hamileyim uzanırken lavabom geldi sandım ve kalktım ilk başta kanama oldu ve sonra aralıklarla suyum gelmeye başladı bu durumu yaşayan oldu mu ? Olduysa kaç saat sonra doğum yaptınız?
elaymoms aysun01_ kız bende 37 haftalık hamileyim benimki de kız korkuttun beniiiggg ben sezaryen istiyom gelmesin benimki 😂😂😂 senin ilk hamilelik miii normal doğum istiyosan evde bekle biraz dayanmaya caliss hareket et açılman olsun sıcak duş al
aysun01_ KLORAKHANIM gittim değerlerime baktılar normal dedi doktorumu aradılar sabah erkenden gelsin demiş
Tubaut aysun01_ açıklığınıza bakmadılar mı ya da Nst falan Suyunuz geldiyse direk doğumu başlatmaları gerekiyor diye biliyorum geri göndermeleri ilginç olmuş 🤷🏻♀️
Yaseminnnnnnnnnnn aysun01_ evde çekebildiğin kadar çek sancını canım rabbim yardımcın olsun en dayanamadigin yerde git
aysun01_ elaymoms ayyy korkma 😊 ilk hamileliğim normal doğum olacak allahtan bir şey olmazsa benimki aceleci olabilir 🥰
elaymoms aysun01_ naptın da böyle erken geliyor acaba. Temizlik vs mi yaptin merdiven mi indin çıktın 😅
aysun01_ Tubaut nst’ye girdim sadece değerlerin normal dedi sabah erkenden tekrar gel dedi bilemiyorum bende
aysun01_ elaymoms hamileliğimin başından beri yürüyüş yaptım ve çok merdiven inip çıktım da bilmiyorum bununla alakası var mı
elaymoms aysun01_ var tabi ki doğumu kolaylaştırıyor. Kolay bir doğumun olur inşallah. Bir avazda kurtulursun insallah canım darısı bana ☺️🙏