sburcu41 Kızlar 39+6 olduk ve normal ilerliyor süreç ve grip oldum 2 gündür. Bu şekilde normal doğum yapan var mı? Nasıl geçirdiniz süreci nefes alırken, ıkınırken zorlanma oldu mu? Sezeryan olanlar da cevaplayabilir