Kızlar 38+3 olduk. ilk doğumum 38+5 ye gerçekleşti. İlkinde sancımla nişanım eş zamanlı geldi. 23 saat sancı çekip doğumumu yaptım. Fakat bunda sancım başladı üzerinden bi hafta geçti 38 olunca nişanım geldi hatta tek sefer gelmedi bi kaç kez geldi. Sancım hafif hafif ama sıklaşmıyor. Ne zaman doğurabilirim?🥹🥹 vallahi artık dayanacak gücüm kalmadı gecem gündüzüm yok. En azından doğduğunda ona bakacağım için uykusuz olacağım. Benim gibi olan var mı ? Pilates topu hurma vs hepsini yaptım. Ne yapabilirim daha ?🥹😂