nur_bebek34 Arkadaşlar sabah bişey yoktu bugün baya yürüdüm karnım çok sert olmuştu zaten yürürken eve geldim bir baktım 3 4 yerde çatlak olmuş kırmızı renginde. Çok üzüldüm dahada artar mı. Sizlerin kaçıncı aylarda çatladı
hasretlik Özellikle son haftalarda çok oluyor çatlaklar. Bolbol nemlendirmeye çalışın ve kaşımamaya özen gösterin
Melo_17 Vallah ben şuan 39+3 oldum ne kadar güzel catlaksız bitircem hamileliği dedim 2 gündür çatlıyorum ve birçok markanın kremini jelini ve kendimin karıştırsığı yağları kullanmama rağmen
nur_bebek34 Melo_17 bende de aynı şekilde oldu sanırım son aylarda daha cok oluyor benimde sürekli nemli tutmam gerek