TeacherrMom Hanımlar ikinci bebegimi bekliyorum son 9 gün ama ne sancı var ne nişan ara ara kasigima giren 15-20 saniyelik ağrı ve vajinaya bıçak batmasi hissi dışında hiçbir şey yok. Ssvd istiyorum ama gelesi de yok bebisin korkuyorum
Busel TeacherrMom benimkide öyle son 8 gun 41e kadar beklerim dedi doktor ama gelesi gidesi hiç yok keşke kendi sancısı ile gelse gelmezse mecbur ilk fitil sonra sunisancı ile olacak
MadameHappy34 TeacherrMom 😅😬Aynı ya oğlumun hiç gelesi yok sancı çok nadir şuan kanala bile yerleşmedi.🥹😑karnımda 40 takla atıyor bir bakıyorum göbek düşmüş sonra bir bakıyorum yine dönmüş.
meryemsareveannesi21 TeacherrMom benim son 3 gün hala gelen giden yok normal dopum bakalım üç gün daha bekliyelim
ayse122 TeacherrMom benimde son 9 gün, ama ne kanala girdi ne de sancım vs var 😀 aynı vajinal batma dışında bir şey yok…
TeacherrMom Busel inşallah sağlıklıca gelirler. Ben sezeryanli olduğum için suni de alamıyorum. Fitil nasıl bir şey oluyor sancı için mi
TeacherrMom MadameHappy34 aynı aynı bende öyle. poposunun yeri sabit sağ gogsumun altındavbi bakıyorum az aşağı inmiş sonra tekrar bakıyorum ta yukarda nolcak böyle 🤣
Kubra0426 Benimde aynı canım son 9 ve grip oldum öksürük ses kısıklığı napacağım bilmiyorum böyle doğuma girmek istemiyorum