anakuzusuu Selam. Son aylarda bebek hareketleri daha sert mi oluyor acaba. Resmen canım acıyor artık hareket ederken bebisim😢🙈 35 haftalıgiz bu arada
semanur0456 Bende 35+4 üm benim de cok canımı acıtıyo 🙂 yerleri daralıyor artık iyice normal elini ayak izini bir göremedim halen ama inşallah yakındır onu da görürüz😂
hasretlik 36 + 2 yim ve evet çok can yakıyor gidgide uyuyamıyorsun rahat oturamıyorsun uzanamıyorsun kalkamıyorsun aniden olunca özellikle kötü oluyor. Kemikleri batıyor resmen
semanur0456 hasretlik al benden de o kadar sol tarafımda toplanıyor sürekli ve o tarafa doğru yatmama izin vermiyo inanılmaz acıtıyo canımı 😅😅 bende hemen doğruluyorum canm kızım kızma diye😂💜 hiç rahat uyku yok bu haftalarda valla