kardeleng 34haftalık olduk bile ama benim oğlumun hala bir ismi yok.Bizim tosuncuk benim tarafımda ilk torun eşim tarafındaysa 5.torun.Eşim tutturdu babamın ismi olsun ama ben babasıyla asla konuşmuyorum.Ondan vazgeçti bu sefer de dedelerimin ismi olsun diyor ama bana göre de iki taraf da üzülmesin dışarıdan bir isim koymak daha mantıklı geliyor.Mustafa Kemal’i çok istiyorum ama kabullendiremedim eşime.En son gururunu okşamak adına senin adının yanına uygun bir isim bulalım onu koyalım dedim hoşuna gitti gibi. Şimdi gelelim asıl soruya Aydın isminin yanına hangi isim yakışır?
kardeleng Hazinem teşekkürler eşim de artık kimden duyduysa Uraz ismini söyledi hiç duymadığım bir isim ondansa Aras daha güzel