Tek tavsiyem hiçbir bezi stoklamayın bebek poposu çok değişik kimine iyi gelen sizin bebeğe iyi gelmiyor. Benim etrafımda herkes sleepy kullanıyordu bana da önerdiler aldım çok da değil ama 5-6 paket almıştım indirimden o da yeni doğan bebek için bir ay gitmez azdı yani. Hiç kullanamadım pişik yaptı. Ben o zaman prima premium care almıştım hemen, çok da iyi gelmişti. Şimdi yine ondan almayı düşünüyorum. Tek tavsiyem stok yapmayın, elinizde patlayabilir😔