SnglD kilosunu kafanıza takmayın bol bol emzirin benim bebeğim de 2490 kg doğdu 2250e düştü. Anne sütü verdim sadece ve hemen toparladı. Çevrede zayıf bu çocuk mama ver diyenler olacak. Dr tavsiye etmedikçe kesinlikle mama vermeyin. Allah bağışlasın. Happy kids e bekleriz 😀