Hasretim7780 Kızlar ilk gebeliğim doktor bolca yürü dedi 38 yeni bitti 39 girdik Bugün yürüyüşten sonra kasiklarima agri girdi adim atamaz oldum topalliyorum evin icinde o derece sizde de öylemi hafta ilerledikce ağırlaşıyorum hissediyorum