Yyemus Eylulgunes44 5+5te gördüm. Ben sadece hamileliğimi öğrenmek için beta baktırmıştım daha da baktırmadım hiç
Moom16 Ben ilk kan vermeye 4+3 de gittim haftaya gel keseye bakalım dedi garanti olsun diye 6da gittim. Kalp atışına da 7de gel dedi 8d çe gittim. İlk etapta sıklıkla cagırıyorlar. 8den sonra ayda bir görüşebiliriz dedi doktorum
Moom16 Eylulgunes44 4+3 de 699 sonra bidaha vermedım genel tetkin için kan vermiştim zaten ben gecikmeli gidince sorun olmadı kese gözüktü kalp atışı duyuldu