Kızlar lütfen kalpten dualarınızı bekliyorum. Ben burda her yazan anne adaylarına dualarımı hiç esirgemedim lütfen sizde esirgemeyin. Sabah 6 da hastanede olucam nasipse 7 gibi sezeryana giricem çok korkuyorum çok heycanlıyım miğdem yanıyor 11den sonra yeme içmemi sona erdirdim ama korku heycan mide yanması yaptı. Çocuğumda çok hareketli durmuyor rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın tüm annelere 40 haftada sabır versin ağrısız acısız bir doğum süreci geçirin 🙏🏼 sizleri çok seviyorum güzel anneler ve adayları🥰 doğumdan sonra tecrübelerimi paylaşırım 🥰