Linasmommy bnmde sol gögsümün altında ve yine aynı tarafta aynı yer sırtımda batma ve agrı oluyor yakladık 3 haftadır kndi doktırum normal ddi ama Ben ağrıları dayanamadığım için göğüs göğüs cerrahına gittim solunum testi Kan testi falan yaptı bir tane kan değerinde artış gördü bunu kontrol etmemiz lazım dedi eşini her hafta gidip kan veriyorum O kan artışının yükselip yükselmediğini bakıyor