Merhabaa kızlar, bizim 15 aylık kızımız var. Daha evlenmeden bile kızımız olursa koyacağımız isim belliydi. Allah biliyor kız istiyorduk cok şükür olduk. Eşimle ikimizin ilk iki harfinden ismini koyduk kızımızın bizim icinde anlamlı oldu, ilerde sever diye de düşündük. Simdi plansız 2. Ye hamileyim. Erkek olduğunu öğrendik doğuma da az kaldı. Hala isim beğenemedim icime sinmedi cünkü ilki bizim icin anlamlıydı. Simdi diyorum ki eğer normal bir isim koyarsak ilerde oğlum bu duruma üzülür mü :) yani bana sıradan isim koymuslar vs gibi. Yoksa yine eşimle ikimizin adından isim türetip onun ismini koyucam gönlü kalsın istemiyorum :) ay cok mu detay olur sizce ne dersiniz? Siz olsanız ablanız/abinize anne babanızın isminden isim koyulsa sizinki normal br isim olsa dert eder miydiniz? Bir de plansız gebelik oldugu ıcın hayatı boyunca istenmeyen cocuk gibi hissetsin istemiyırum.