Kizlar merhaba.15 ci haftada istahsizlik yasayan varmi?hamile kaldigim ilk gunden oyleyim.gunde 2 kere zorla yemek yiyorum.bulantim kusmam yok ama yinede yemek istemiyor canim.bir zarari olurmu acaba yememenin?ilk hamileligimde hic doymazdim her sey yerdim simdi yiyemiyorum