NewMom__ allah herkesi de güçlü yaratmamış ya sürekli kendimize tanrıça rolleri biçmeyi keselim lütfen, annem beni doğurduktan sonra 3 ay kıçının üstüne oturamamış, kadın doğumda paramparça olmuş, üstüne şoka girip yataklara düşmüş, halam kuzenimi doğururken nefesi bittiği için kuzenim kalça çıkığıyla doğdu, bu verdiğim örnekler köyde falan olmuyor, bu iki kadın da doktor karısı. Arkadaşım normal doğum yaptıktan sonra 1 yıl psikolojik destek aldı, aklı çıktı kızın. Bence güçlü hissetmeyen kimse normal doğum falan yapmasın, o kadar da güçlü değiliz insanız sonuçta