dolunayes burda sağlık sıkıntı diye bende Türkiye’ye her geldiğim yaz doktorlara gidiyorum işte geçen yaz bütün kontrollerimi yaptırdım . Oğlumdan sonra 5 sene doğum kontrol hapı kullandım geçen mayısta bıraktım zaten bebekte düşündüğüm için . Sonra geri çekilme yöntemi ile korundum Ocak ayında kadar . Ocaktan sonra korunmayı bıraktım işte . Bakalım hayırlısı olsun 🤲