Canım bunlarla hiç kafanı yorma derim kesinlikle insanın psikolojisini bozuyor ben öyle düşünüyorum doktorum önermiyorum gün aşırı değerlendirin demişti gerçekten öyle 3 ay kullandım her yumurtlama gününde büyük bi stres ayak Dikmeler bugün yumurtlama günüm vsss vssss ve sürekli yumurtlama günü değişti bi ay 7. Gün. Bi ay 12. Gün. Bi ay 17. Gün oldu ovulyasyon en sonra 28. Gün yaptım hiç olmadı ve testim bitti bu ay yumurtlamıyorum heralde dedim umudu kestim daha test falan almadım ve o ay hamile kaldım tamamen psikolojik ve insan beklentiye giriyor o yüzden salacaksın ben bunu diyorum zaten gün aşırı değerlendirsen aynu şey en azından p stresi yaşamıyorsun