Nuray1ilayda Evet kızlar doğurdum doğuracam 3 cm yakın aciligimla duruyorum sancım yok adet tatihime göre 39+2 olduk ama doktor kitapinda 37+3 gozukuyo hangisi doğru bilmiyorum gelmeye niyeti yok beyfendinin üçüncü kez anne olacam insallah 💙🥰
Sezenn_ Nuray1ilayda Bi avazda kurtulursun inşallah kavuşursun bebeğine 🌸🤗 haftan hep bu şekilde mi ilerledi canım
kahvesever__ Nuray1ilayda doğum günün kutlu olsun canım yeni yaşın sana güzellikler getirsin ailenle birlikte 🥰sağlıkla bebeğini de kucana alırsın inşallah 🙏🎈🧸