Nhlhmz11 Goncagul03sahin ben ilk 4 ay sıfır kilo aldım , aksine üç kilo verdim . 4-7 ay arası 17-18 kilo aldım . 37 haftada doğuma girdiğimde 23-24 kilo fazlam vardı . Şuan bebeğim 52 günlük oldu ve sadece 8 kilo fazlam kaldı. İlk iki haftada verdim 16 kilo. O yüzden kiloyu çok takmayın . Her türlü veriliyor.
Nhlhmz11 selinsmother evet geliyor , sadece sekiz kilo fazlam kaldı , o da çok abartı durmuyor . Sadece göğüslerim biraz büyüdü , emziriyorum normal. Şimdi o kiloyu vermeye uğraşmıyorum, emzirirken kendi gidiyor .
Goncagul03sahin Nhlhmz11 ayn emzirme döneminde de gidiyormuş öyle duydum bende çok dert etmiyorum da fazla fazla almam inşallah 😅
Nhlhmz11 Goncagul03sahin valla ben yedim , veremem diye düşündüm , ama bak iki haftada 16 kilo gitti 😇
menessare 25 haftalığım 1 kilo aldım sadece bence bünye meselesi ya bende takıyordum niye almıyorum diye ama önemli olan bebeğin alması aslında
Tugraseda Busel o kadar doğruki. Hamilelikte almadığı kiloyu doğum sonrası alanları gördüm. Çok yemek değil kaliteli yemek önemli. Ben ilk hamileleiğimde 20 kilo kadar aldım. Hepsini o ay içinde verdim 24 ay emzirdim ve emziriyorum diye ekstra yeme gereği hiç duymadm dolayısıylada kilo almadım. sözlerinizin altına imza atıyorum🫶🏻
Busel Tugraseda millet kendisi gibi olalım istiyor inan 5 kg aldım diyince aa nasıl şey o çocuk sagliksizdir diyen mi dersin. Karnım çok cikmadi diye demedikleri kalmadı🤣 neler neler onların lafına baksak herhalde 30 kg alırız. Hiç bir besin sütü tek başına arttırmaz. Şekerli şekersiz üründe olsa. Tek yaptığı şey vücuda kilo süt yerine. Tamam sebze vs yersin yapar eder de tatlı olayı tamamen yalan şekeri olan napcak tatlı yiyemiyor diye sütü mu olmayacak kulaktan dolma şeyleri yapıp kendime asla zarar veremem valla 😆😅 stres sıkıntıdan uzak durmak bile süt kalitesini arttırıyor
Tugraseda Busel kesinlikle sütün %80lik kısmını su yapıyo bence denedim ve gördüm. Poğçayla börekle kahvaltı yapcağıma şöyle peyniri zeytini yeşililiği bol güzel bi tabak hazırlarım yanınada yiyceksem tam tahıllı ekmek yerim mis. Al et olsun ye süt olsun diye diye insana zarar veriyolar farkında değiller
Melikehllderin 26+3 Haftam 18 kilo almışım 🥲🥲 bebeğin gelişimi çok iyi maşallah iki hafta önde gidiyor kilo olarak 1100 Gr olmusuz. Benim kilo alımı durur inşallah 🙈💓
Hilalttk16 Goncagul03sahin ayyy inşallah 😅😅 doktorumun sürekli çok kilo aldın demesi dışında bir sorun yok 😅😅😅