Tanembebek5 Asel5634 tam 40 uygulamaya göre ama sezeryan düşündüğüm için 10 15 gün erken olabilir dedi doktorum. Yarın 34+2 olduk sabah randevum var gün verir belki doğum için
Seher04 39+2 günlük oldum 5 günüm var güya ama bir gelişme yok beklemekten stresten yoruldum bir an once saglıkla kavusalım artık 🙏