Asel5634 valla ben kafama göre bazen kantaron bazen hindistan cevizi yağı sürdüm ama ayda 1 falan😂 çokta çatlak postu okudum. Hala çatlamadım 38+0 olduk şükür. Ve postlardam anladığım şu, çatlayacaksan yapacak hiçbir şeyin yok. Kremlerde oldukça pahalı. Kantaron ve hindistan cevizi yağını öneririm ama baya nemlemdiriyor 😊