Merhabalar dünden beri hastanede yatıyoruz sol yan kasık ağrısı şikayetiyle geldim 37+3 haftalığız. Bana taş demediler enfeksiyon dediler burda muayene eden doktorlar, kendi doktorum yarın vizitte değerlendirecek ama raporlara bakmış dedi ki sol yan böbrek taş ağrısı olabilir. Bu ağrıyı çeken anneler sizinki nasıldı ben yürüyemiyorum yatamıyorum sağdan sola dönemiyorum çok ağrıyor, dünden beri enfeksiyon için serum veriyorlar sadece. Taş olmama ihtimali var mı bir sürü cihaz ile bakıldı testler yapıldı olsaydı onlardan birinde çıkar mıydı? Lütfen yardımcı olun taş çok kötü bir şey gibi geliyor kulağa ağrımda zerre azalma olmadı bu arada