Bir haftadır midem ağrıyor.gurultulu ses geliyor gaz sancısı çekiyorum hatta o kadar ki ağrıdan oturup ağlıyorum çok şiddetli bir ağrı.arada ishal arada kabız oluyorum midemde göğsümde batma hissi ve karnıma kramp giriyor ve çok fena şişkinlik var yani yemek iki kaşık yesem aşırı yemişim gibi rahatsız oluyorum artık bir şey yerken iki kez düşünüyorum doğum kontrol hapı kullanıyordum düzensiz ama acaba hamilelik belirtisi olabilir mi