Solmaz-Papatya ben size kendi hikayemi anlatayım . Adet döngüm 27 günde bir hiç şaşmaz. Eşimle korunmayı bıraktıktan sonra 3 ay denedik. Ben yine de ovulasyon testini kullandım. Asla faydası olmadı o tarihlerde ilişkiye girsemde. 23 Ocak sat tarihimdi. Reglim bittiğinde sadece bir defa ilişki oldu eşimle sonra hep korunduk vazgeçtik bir süre sonra tekrar deneriz dedik. Ve bize şok hamile olduğumu öğrendim adetim geciktiğini. Oysa yumurtlama tarihine yakın cinsel bir birlikteliğimiz olmadı bile. Yani demem o ki bu işler hiç belli olmuyor , doğacak olan bebek bir şekilde oluyor . Ovulaayon testi benim işime yaramadı ama çevremde onunla hamile kalanlar oldu. O yüzden net yarar ya da yaramaz diyemiyorum . En iyisi bir uzmana sormak