ArvenMom Patatesliyumutta hayır normal değil ne kahve ne pemoe nede kırmızı leke doktorunuza söyleyin yada hemen hastaneye gidin
eylulmihrasmom Patatesliyumutta hamileliğin hiç bir döneminde hangi renk olursa olsun kanama normal değil kesinlikle doktora gidin hemen
Mavinin_kadini Patatesliyumutta banada yerleşme kanaması demişlerdi ama düşük tehlikesi yaşıyormuşum zaten sonrasında bacaklarımdan aşağı kanamalarım başladı. Bence yarın doktora gidip bakılın. Kanama alanı olabilir, biriken kan atılabilir. İlaç verilebilir. Ben şuan 20+1 haftalık hamileyim yatarak geçiyor. İhmal etmeyin derim. Hayırlı haberler alırsınız inşallah
sannemm Bazen yerleşme kanaması felan denılıyo ama sız doktora gıdın en iyisini onlar bılıyo benim 4 haftalıkta sıyahaya benzer lekelenmem oluyordu çok korktum hastaneye gıttım eskı bırkmıs kanın dedı her ihtimale karşı progestan verdi mutlaka gıdın
Patatesliyumutta Mavinin_kadini birazdan acile gideceğiz, bugün çok stresli kötü bir gün geçirmiştim belki o yüzden oldu
Mavinin_kadini Patatesliyumutta güzel haberler alırsınız umarım. Stresten uzak durmaya bakın. Bol su için dinlenin. İlk bebeğimi kaybetmiştim. O yüzden bu durumlarda çok hassasım. Geçmiş olsun.
NewMom__ Patatesliyumutta Korkmayın aynı sorunu bende ilk gebeliğimde yaşadım ilaç verildi onu kullandım bunu bir çok kadın yaşıyor emin olun zaten bebeğiniz sağlıklı ise size sımsıkı tutunacaktır evet tabiki bir ihtimal daha var her gebelikte olduğu gibi düşük ihtimali. Sizin yaşadığınızı yaşadığımda doktor bana şu cümleyi kurdu sağlıksız bir gebelikse eğer vücut bunu bir an önce atmaya çalışırmış tekrar sağlıklı olan gebelik yaşayın diye. Bu anlattığımdan lütfen etkilenmeyin tam tersi size moral olsun diye yazıyorum. Üzüntünüzü anlıyorum bende yaşadım ilk gebeliğimde hatta doktorum bi süre sonra düşük ilacını kullanmamı bıraktırmıştı lekelenmeden kanamadan ne sebeple giderseniz gidin önlem amaçlı bunu söyleyip ilaç verirler hemen hemen. Belki yerleşme lekelenmesi yaşadınız bazen kanama bazen lekelenme şeklinde görülebiliyor
Mavinin_kadini Patatesliyumutta üzüldüm. Ancak bu durumu atlatan çok kişi var. Biri benim. 2 gebeliğimde tüp bebek tedavisi ile oldu. Ayrıca rahim yetmezliği de var. Deli dehşet kanamalarım oldu hastanede yattım. Size en önemli tavsiyem su tüketimini arttırın kesinlikle iş yapmayın. Çalışıyorsanız rapor alın. Yatın. Muhtemelen doktor ilaç vermiştir. Genelde progestan iğne veya hap yada pruloton depot iğne veriliyor. Bunun dışında dua etmekten başka bir şey gelmez elden. Rabbim onu yaşatacaksa zaten ne olursa olsun büyüyor. Olumlu düşünün. Sağlıksız bir gebeliksiz zaten ne yapılsada rahim atıyor onu. Allahım kucağınıza alacağı günleri göstersin. Yine güzel haberlerinizi almak isterim.
Patatesliyumutta NewMom__ çok teşekkür ederim cümleleriniz çok iyi geldi. Sabah 10 da randevum var doktor da bakalım o neler söyleyecek. Size de haber veririm 🫀
Patatesliyumutta NewMom__ merhaba, keseyi gördük bugün ilaç ve iğne yazdı düşük önlemek için inşallah herşey yolunda gider
NewMom__ Patatesliyumutta Bende bugün aynı şeyi yaşadım bebek ve kese görünüyor ancak içten kanamam varmış kan sulandırıcı iğne verildi size de değil mi?