dygyvz devlette yapmak isterdim ama mahremiyete Önem vermiyorlar malesef. şehir hastanesinde vs erkek doktorlar biri geliyo biri gidyo açıklık kontrol etmek için. kuzenim yasadı başka sorduklarım da aynısı söyledi. Paranız varsa özel iyidir. yoksa mecbur devlet. trabzon kadın doğum hastanesindeki doğumlarda bu sorunu görmedim ama erkek yoktu ebeler doğum yaptırıyordu. Doğumhaneye erkek girmedi.