newmom07 Betulby_p bende 25im banzen cok hissediyorım bazen kalp atışı gibi.. normaldir ya pozisyonu filan hissetmiyoruzdur belki
Azeri Merhaba bende 26-4 haftalik hamileyim Ara sira his ediyorum Duzenli diyil,mesela bu 2 gune Cok cok az hisedim normalmi?cocum kiz Kecen haftalarda Arada duzenli His ediyordum ama simdi diyil🤔🤔
Melikemuhammet Bence normal ben 29 dan sonra daha çok anlamaya başladım 25 haftalık ken bi gün hissediyordum bi gün hissetmiyordum bazen iki gün hiiseetmiyordum ilk gebeliğim şimdi 33+4 teyiz her gün hissediyorum 💕