16+4 haftayız bugün cinsel ilişki esnasında çok fazla kanamam oldu. Doktor kalbini duydu bi sorun yok ama riskli dedi. Kesede kan gördü. O esnada kanamam çok oldu ama hemen kesildi. 10 dakikada doktora gittik ama doktordayken bile kanamam durmuştu. Progestan iğne yapıldı hemen ilaç da verdiler yarından itibaren kullanacağım ilacı iğneyi bugün oldum diye. Kendi doktoruma da yarın gideceğim. İlk gebeliğim korkudan ağlamadan duramıyorum… bilgisi olan varsa benim gibi olan varsa yazabilir misiniz acaba ❤️