Guelo Kizlar ayakta ya da yürürken ya da otururken bebegimi fazla hissetmiyorum henüz 20 haftadayim, ama sirt üstü uzaninca inanilmaz hissediyorum… sizde de böyle mi?
arirangg Guelo Evet o haftalarda öyleydi. sadece uzanırken hissederdim. Ama haftalar ilerledikçe otururken ve hatta ayaktayken de hissetmeye başlayacaksınız
Sevgi56 Guelo benim otururken ve sola yatınca oluyor hareketler 21+6. Henüz yürürken benimde yok ilerde yürürkende oluyormu acaba bilmiyorum 😊
kevserky Guelo 29 haftada ayaktayken vuruyor . Hele çok ayakta kaldıysam karnım sertlesiyor. O da artık güçlendi 1 buçuk kilo vurunca ahh çekiyorum azıcık dayak yiyoruz ama çokta mutluyuz . O yeter ki iyi olsun 🙂
Muczm33 bebislerhakkinda haftalarımız bir ve bende sırt üstü uzanırken hissediyorum minik minik kıpırtılar onun dışında hissetmiyorum
bebislerhakkinda Sırt üstü uzanmak da yasak mı ya ben uyurken hep yanlara yatmaya başladım hic rahat uyuyamıyorum ama gündüz dinlenirken de mi düz yatmiycaz bilen var mi🥲
Guelo bebislerhakkinda bunu dr sor canim . Her kadin da. Farkli. Mesela detayli ultrason da bebege giden kan akisina bakiyorlar mesela ozaman dr diyebiliyor hep sol yatin diye.. o yüzden.. ama genel olrak sanirim 6 aya kadar sag sol sirt fark etmiyor sanirim🙏 ama bende sirt üstü cok rahat ediyorum
Guelo kevserky peki nasil bir duygz? Yani böyle sert günde kac kez vuruyor? Aciyor mu? Ben suan byöle pit pit hissediyor dalgalar var sanki karnimda gibi🥰
kevserky Guelo bazen sabahları o kadar tepişiyor ki uyandırıyor ve uyutmuyor bu arada yemek yemeden sakinlemiyor 😅2trimester hamileliğin balayısıymış 3. Fena 😁😁
kevserky Guelo yani şöyle hareketlerini dinlerken çok sertte olsa biliyorsun o yüzden acımıyor ama dalgınlığıma geliyor hazır olmadım anda Bi vuruyor o zaman ah diyorum . Her zaman yapmıyor şuan. Tabi son Ay nasıl olur kilo aldıkça nolur bilmiyorum güncelleme geliyor her hafta 🙂
Nmt01- Guelo doktorum bana sirt üstü yatmiyorsun artık demişti çünkü kordonun bebek boynuna dolanma riski yükselmiyor ve rahime baskı yapıyor demisti
Guelo Nmt01- anladim o yüzden dedim ya bu soruyu herkez direk dr sorsun diye🥰 hef kadinda farkli bir durum cünkü
Guelo kevserky anladim canim bakalim benim ilk hamileligim o yüzden hersey yeni, persemde detayli ultrason var herkezde yapiliyormus. Ne yapilcak tam bilmiyorum insallah hersey iyi gecer🙏