guzelanne01_ Berfino12 canım mutlaka acile git resme bile gerek yok önemli haftalar kahverengi diyorsun acile gitmen gerek
myangelson Berfino12 çok değişik diyorsun nişan da olabilir nişan değilse bile doktora gidilmeli önemli birşey de olabilir bir bakılsın en azından
Berfino12 myangelson myangelson cumartesi günü çok yemek yedim diye zan etim gece 11den 2ye kadar hastanedeydim iki kere altan muane etiler ilkinde birsey yok dedi laboya gidip geldim birdaha bakti bir cm aciklik var dedi nstde iki kere bakti sanci vardi en sonda sanci yok dedi eve gonderdi