Daisy0000 Hilalbeby Kan uyuşmazlığı iğnesini kalçadan yaptılar ve oldukça ağır bir iğne .Zararlı olsa yapmazlardı sanırım
Mavinin_kadini Hilalbeby uygun görülmüş ki verilmiş zaten. Ayrıca düşük önlemek içinde kalçadan iğne veriliyor zararı olsa verilmez😅 doktor bilgisinde yapılıyorsa sorun etmeyin. 14. Haftaya kadar kalçadan iğne vuruluyordum. Bebeğim 20 haftalık şuan.