Şimdi kızlar artık son haftalara (37+5) girdiğim için her hafta kontrole gitmem gerekiyor ama randevu olmadığı icin de sadece acilden girebiliyorum.
Neyse geçen sefer bi iki defa sancılar için gittim pek bisey yapmadılar. Bugün yine ağrı vs olunca annem burda bir kadın olduğunu ve bebek sancılarındam anladığını söyledi. Bende bi gidelim bakalım dedim, gittik.
Kadin normal olarak beni yatırdı eliyle karnıma bastırıp kontrol yaptı. İlk dediği şeyler: " sol tarafına çok yattığın için bebek sola toplanmış kendini sıkıştırmış ( şok oldum çünkü sürekli sol tarafıma yatarım), bu yüzden bebek icerde kasilmis hep. Ellerin ayakların çok şişiyor dedi buda doğru çıktı, doğumun normal gözüküyor dedi (doktor da herhangi bir sorun çıkmasa normal olabilirsin demişti😳), sonra bebeği düzeltti içeride [kordon, plesetasini, bebeğin duruşunu] ve kizlar inanır mısınız ayağa kalktım inanılmaz bir rahatlama geldi. Sanki 4 5 aylık halime geri döndüm.
Doktora gitseydim nts baglayip eve geri
gonderecekti🥲. Hani kadin ebe değil okumamış da nerden biliyor bunları hiç bilmiyorum ama çok iyi geldi