Ogut1996 Nrmnlya 5. Gün gecikme bugün ve gram regl belirtileri kalmadı her telden bir ses geliyor kime nasıl inanıcağız bilmiyorum Kan veriyorum negatif test negatif ama bu durumu yaşayan çok hamile de var hepsi 20 gün negatif gördük sonra hamile olduğumu öğrendim diyor bende bekliyorum bu sefer strese girmiyorum bekliyorum yolculukta yapmadık bilerek evdeyiz yani normalde gecikmez reglim hatta 3 gün 2 gün 1 gün öncesinde olurum bugün 5. Gün gecikme ?!
Selcan41 Ogut1996 evet insan anlayamıyor ben dün kan verdim 1.20 çıktı hala adet olmadım göğüslerim şiş değil ama acıyor sadece başkaca bir belirtim yok
Hamiii Ogut1996 bende kan verdim bekliyorum 12. Gün bugün evde yaptığım tüm testler negatifti şimdi kanı bekliyorum ama meraktan ölücem 😞
Nrmnlya Ogut1996 vallahi bende öyle bugün 2. Günüm gecikmede, normalde gecikmem sivilce felan çıktı çenemde şaşırdım böyle iltihap li çıkmaz, dayanamayıp test yaptım bugün 2. Çizgi gördük silikti,
Ogut1996 Hamiii çok tuhaf hadi diyelim stresten oldu kız bu kadar mı bende 1 2 gün fark eder hemen regl olurum anam ne gelen var ne giden rabbim hayırlısını versin 😪🥹
Ogut1996 Hamiii az önce regl oldum bu ay kısmet değilmiş bir sonraki ay inşallah 🙏🏻 inşallah güzel haberler senden gelir 🥹❤️
Hamiii Selcan41 hastanelerden Hhemen ertesi güne randevu almak mümkün değil ki 🙄🙄🙄maalesef sağlık ocağına gittim