İyi akşamlar iyi bayramlar Kızlar ben 21 haftalık hamileyim Anadolu hastanesi takipliyim ama doktorumu hastane doğum ücreti yüzünden değiştirmek zorundayım artık gideceğim hastanenin başta bebek yoğun bakım ünitesi olması lazım ikincisi rahat olmam açısından bayan doktor istiyorum aslında erkek doktorlardada çok iyi olan var ama ben biraz çekingen bir yapım olduğu için bayan doktor istiyorum rahatlık açısından benim ilk doğumum normaldi şimdi bazı sağlık problemi yüzünden sezeryan tercih etmek istiyorum normal doğuma müsaitim ama bel fıtığı tansiyon gibi bazı sebeplerden dolayı sezeryan tercihimi onaylayan tercihi bana bırakan bir doktor istiyorum biraz uzun oldu ama acıklayıcı olsun istedim doktor önerisinde bulunursanız çok sevinirim aşırı doktor yönünden kararsız kaldım