Aysee1123 4emine6 Ortak karara oy verdim ama ilk çocuğumuz olucak ben koydum ismini şimdiden. Fakat ortak karar her zaman 🤪😂
Azra00 4emine6 ortak karar verilmeli diye düşünüyorum ben buldum isim eşime söyledim oda beğendi ama şuan tam net değilim 😇
_tuuggcce_ 4emine6 ortak karar dedim ama anne ve babanın ortak kararı demek istedim. Aile büyükleri fikirlerini söyleyebilir, öneri de bulunabilir tabii ki ama bana göre o kadar
Demmet 4emine6 ortak karar dedım o yüzden çift isim 😅 her ne kadar benım koyduğum isim birilerinin zoruna gitsede 😅
Tugce1506 Aysee1123 Bencede ;) bizdede ben belirledim eşim istemedi o zaman sen bul dedim sonra bir gece geldi tamam dedi Asil olsun ismi kabul dedi şimdide benden daha çok seviyor ismi😀
4emine6 Bence anne belirlemeli çünkü kadınlar herşeyin ince ayrıntısına kadar düşünürler bebeği için de aynı şekilde baba adayları bence bu konuda annelerimizi desteklemeli🫶🏻
Kalbiimde2can 4emine6 anne ve baba ortak karar vermeli ne anne tek basina nede baba tek basina vermeli.. aile büyükleri fikir verebilir sadece.