Cansu353535 19.haftalık ganilerim bebeğimin hareketlerini daha hissetmiyorum kimisi 14.ncü haftada hissettim 15te diyor benim şuan hissetmemem normal mi ?Lütfen yardımcı olurmusunuz ????
Msalbyrk Cansu353535 valla nasil hissedyorlar blmyorm anlamda vermyorum😀 ama endişelenme cnku anca 1 2 hftya hssedersin
Sunayaz Cansu353535 20. Hafta ve ilerleyen haftalarda daha iyi anlayabilirsn. Ben net bi şekilde geçen hafta yani 20. Haftada hissetmeyebaşladım 🤗
Mila_01 Normal tabiki tam anlamıyla hissetme bende 22 veya 23. Hafta da oldu tam anlamıyla dediysem böyle aşırı tekme felan değil içinde ki kıpırtıyı hissediyorsun şuan 29. Haftadayım hareketler daha net içini ferah tut doktor bir şey demiyorsa iyidir