Selinactr bebeğim 2.5 kg doğduğu için prima 0 numara kullandım ilk ay. Son zamana doğru biraz pişik yaptı.Yapısını pek beğenmedim açıkçası biraz naylonumsu gelmişti bana. Sonrasında sleepy natural 1 numara kullandım. Pişik yapmadı ama bana çiş kokusu geliyor gibiydi. Sleepy bionaturale geçtim, koku ve pişik yok. Kızım 9 Aylık. Tabikide bez dolduğunda yada uzun süre altında ise taşma olur. Büyüktede bezi bağlayışta gevşeklik yada sıvılıkta gerçekleştiği oluyor ara ara.