zeymur2779 Kızlar 28 haftalık hamileyim 20 diş çıkartıyorum ağrısından durulmuyor doktor çekilmesi lazım ama dikis atıcagiz onun için kadın doğum doktorunun izni olması lazım dedi başına böyle bir şey gelen varmı doktor izin verir mi sizce
Daisy0000 zeymur2779 Benim doktorum diş yüzünden düşük yapanlar oldu, ben önermiyorum dedi, ben 20liği çektirmekten o sebeple vazgeçtim.. Apse yapmasın diye devamlı garlara yapıyorum,iyi bakmaya çalışıyorum,inşallah tekrar sıkıntı çıkarmaz
HanifeAsya zeymur2779 ben diş çekimi yaptırdım gebelikte doktor diş enfeksiyonu daha zararlı dişini çektirsen daha iyi olur dedi diş hekimimde doktorumla aynı düşüncedeydi çekim yapıldı antibiyotik kullandım
Elfakca zeymur2779 ben çektirdim tabi dikiş atılmadı ama doktor izin veriyorsa zaten kağıt veriyor sana hangi ilaçların kullanılacağına dair bide sana ayrı düşük olmasın diye tedbir amaçlı düşük ilacı yazıyor onu kullanıyorsun doktor un uygun gördüğü zaman diliminde Allah yardımcınız olsun
gulsahisa5258 Benim iltihaplı dışım çekildi. Doktor onaylı kağıt aldim dişçiye verdim öyle işlem yapıldı
zeymur2779 Benim doktorum da yaptira bilirsin dedi ama bu kadarını bilmiyordu anestezi yapıcaklar artık izin verir mi bilmiyorum