Htcdgrl organizasyon a hiç gerek yok dünya para istiyolar ona bebeğinin bir eksiğini görürsün
Kapı süsü yaptırırsın. Ben Instagram dan sweetbaby diye bı sayfadan sipariş vermiştim daha gelmedi.
Birkaç balon asarsin Trendyol da çok güzel renkler var. Balonları koymak icin çubuk balon aparsti oluyo bixe ondan aldimmi tamam.
Hediyelik ve etiketli çikolata yaptırırsn
Ben çikolata yaptırcam. Hediyelik kendim.yapmaya. Caliscam. Balon konusunda da karar vermedim ona bile gerek varmı yok mu diye 😊